manifest

#workhard  / SŁOWO PREZESA

1. Samodzielność

Cenimy tutaj ludzi, którzy potrafią sami stanąć na wysokości zadania. Staramy się nawiązywać współpracę z ludźmi, którzy mają już odpowiedni track record, fajne doświadczenie w marketingu i którzy nie będą wymagali prowadzenia za rękę.

Co to oznacza w praktyce?

Ano to, że dostaniesz projekt i za jego realizację będziesz odpowiedzialny. Możesz liczyć na wsparcie zespołu, chętnie każdy odpowie Ci na pytania i pomoże, ale finalnie to będzie Twój projekt i Ty będziesz musiał dowieźć określone wyniki.

2. Ciężka praca

Klient powierza nam prace, bo albo sam nie ma czasu, albo poszukuje kompetencji i wsparcia na zewnątrz, gdyż sam musi koncentrować się na innych wycinkach swojego biznesu.

 Klient wyznacza deadline’y i jeśli trzeba coś zrobić, to po prostu trzeba / o ile deadline’y są realne :-] 

Bez obaw – nie pracujemy tu bez wytchnienia – wręcz przeciwnie staramy się tak układać pracę, żeby działać  w komforcie. Niestety środowisko agencyjne jest dynamiczne i czasem trzeba się szybko przeorganizować, aby sprostać wszystkim oczekiwaniom.
Jeśli pracowałeś wcześniej w agencji albo po stronie klienta, to doskonale wiesz o czym mówię, jeśli zaś szukasz miejsca na spokój, ciszę i przezimowanie – to nie jesteśmy dla Ciebie dobrą opcją.

3. Inicjatywa

Lubimy ludzi, którzy myślą i starają się samodzielnie rozwiązywać problemy. Chodzi o to, żeby szybko umieć wyjść z jakieś niekomfortowej sytuacji typu podwykonawca dał ciała, mediaplan nie zrealizował założeń, czy klient zmienia zdanie na ostatnią chwilę.

Mamy tutaj ludzi, którzy potrafią wyjść z sytuacji – jeśli jesteś zaradny i ogarnięty, to dasz sobie radę.

4. Odpowiedzialność i zobowiązania

Cenimy szczerość i otwartość – nie tolerujemy hipokryzji.
Jeżeli do czegoś się zobowiążesz, to oczekujemy, że po prostu zostanie to zrobione. Chyba że istnieją jasno uzasadnione przyczyny, które to uniemożliwiają,
a Ty wcześniej je zasygnalizujesz.

Z takiej gliny lepimy ten biznes jako organizacja.
To są wartości, których staramy się przestrzegać.
Jeżeli myślisz podobnie jak my – super,
zapraszamy na pokład.
Jeśli nie, przemyśl czy chcesz z nami pracować, ponieważ nie chcemy, żebyś się rozczarował.

SZCZEGÓŁY TECHNICZNE

Nadgodziny

Marketing to nie fabryka gwoździ – nie pracujemy na akord.
Pracujemy projektowo, a nie godzinowo.
Czasem wyrobisz się w 5h, innym razem w 9h.
Większość z nas ma rodziny, spora część dzieciaki – mamy normalne zdrowe podejście.
Nie jesteśmy fanami siedzenia po godzinach.
Niekiedy zdarza się, że trzeba zrobić coś ponad program, ale są to sytuacje sporadyczne.
Po 17:30 najcześciej w biurze wieje wiatr.

Urlopy

Mamy system urlopowy, który w dużym skrócie sprowadza się do tego, aby planować go
z odpowiednim wyprzedzeniem i konsultować z innymi osobami w dziale.
Wszyscy w tym samym czasie nie mogą pojechać na wakacje, bo będziemy mieli problem operacyjny. Nic szczególnego w porównaniu do innych normalnie funkcjonujących organizacji.

Szkolenia

Nie jesteśmy fanami szkoleń dla papierka – mamy w orbicie zaprzyjaźnione firmy i raz w kwartale staramy się organizować szkolenia z określonego obszaru.
Rozwijamy kompetencje, a nie zdobywamy certyfikaty, które dobrze wyglądają w CV.

Rotacja

W ciągu ostatnich 3 lat urośliśmy o 50%.
2/3 naszego teamu jest z nami ponad 2-3 lata.
Najcześciej jest tak, że albo kupisz nas w całości albo po 3-5 miesiącach wspólnie uznamy, że nie jest nam po drodze.
Prawda wygląda też tak, że ludzie którzy przewinęli się przez naszą organizację zazwyczaj bardzo dobrze radzą sobie w kolejnych etapach swojej kariery.
Zawdzięczają to oczywiście sobie, ale doświadczenie, które u nas nabyli procentuje w przyszłości.